Urząd Gminy Poświętne

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zarządzenie Nr 133/2009 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Okresowej Oceny Pracowników

ZARZĄDZENIE Nr 133/2009

WÓJTA GMINY POŚWIĘTNE

z dnia 03.11. 2009 r.

 

w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Poświętnem Regulaminu Okresowej Oceny Pracowników

 

Na podstawie art. 27 oraz 28 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  Nr 223, poz 1458) zarządzam,  co następuje:

 

§ 1.

 

Ustalam Regulamin Okresowej Oceny Pracowników w Urzędzie Gminy w Poświętnem oraz w jednostkach organizacyjnych, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Traci moc rozdział „VIa Okresowe Oceny Kwalifikacyjne” Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Poświętnem wprowadzony Zarządzeniem Nr 29/2007 Wójta Gminy Poświętne z dnia 31 sierpnia 2007 roku zmieniającym Zarządzenie Nr 8/2005 Wójta Gminy Poświętne z dnia 4 maja 2005 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy  w Poświętnem zmienionego Zarządzeniem Nr 44/2005 z dnia 15 grudnia 2005 r.,  Zarządzeniem Nr 17/2006 z dnia 25 kwietnia 2006 r., Zarządzeniem Nr 29/2007 z dnia 31 sierpnia 2007 r. , Zarządzeniem Nr 49/2008 z dnia 19 lutego 2008r., Zarządzeniem Nr 57/2008 z dnia 20 maja 2008r., Zarządzeniem Nr 85/2009 z dnia 16 kwietnia 2009 r., Zarządzeniem Nr 90/2009 z dnia   14 maja  2009 r.  oraz Zarządzeniem Nr 128/2009 z dnia 24 września 2009 r.

§ 3.

Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Poświętne.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia podania go do wiadomości pracownikom.

Wójt

/-/ Jan Cymerman

 

 

Załącznik

 do Zarządzenia Nr 133/09

Wójta Gminy Poświętne

z dnia 03.11.2009r.

 

 

REGULAMIN OKRESOWEJ OCENY PRACOWNIKÓW

W URZĘDZIE GMINY W POŚWIĘTNEM

ORAZ  W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH

 

§ 1

 

1.      Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach urzędniczych, zwani dalej Ocenianymi podlegają okresowym ocenom na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych oraz niniejszym regulaminie.

2.      Okresowej oceny nie przeprowadza się w stosunku do pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych krócej niż 6 miesięcy.

 

§ 2

 

1.      Okresowej oceny dokonuje bezpośredni przełożony Ocenianego, zwany danej Oceniającym.

2.      Bezpośredni przełożony zobowiązany jest do dokonania oceny zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą o pracowniku.

 

§ 3

 

1.       Ocena dokonywana jest raz na 2 lata za okres od daty poprzedniej oceny do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc sporządzenia oceny.

2.      Wójt Gminy może zarządzić przeprowadzenie oceny pracownika wcześniej niż po upływie 2 lat od poprzedniej oceny, jednak nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy od poprzedniej oceny.

3.      Termin przeprowadzenia oceny może ulec zmianie w przypadku:

1)      usprawiedliwionej nieobecności Ocenianego lub Oceniającego uniemożliwiającej przeprowadzenie oceny

2)      istotnej zmiany zakresu obowiązków Ocenianego lub zmiany zajmowanego przez niego stanowiska.

4.      Nowy termin sporządzenia oceny wyznacza Oceniający, niezwłocznie powiadamiając o tym Ocenianego.

5.      Ocena sporządzana jest na podstawie kryteriów obowiązkowych i kryteriów wybranych przez bezpośredniego przełożonego. Wykaz kryteriów oceny (obowiązkowych i do wyboru) określa załącznik nr 1 do regulaminu.

6.      Oceniający, wybiera z wykazu kryteriów do wyboru nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5 kryteriów oceny najistotniejszych dla prawidłowego wykonywania obowiązków na stanowisku pracy zajmowanym przez ocenianego.

7.      Oceniający wybiera kryteria oceny po uprzednim omówieniu z ocenianym sposobu realizacji obowiązków wynikających z zakresu czynności na zajmowanym stanowisku pracy oraz obowiązków określonych w ustawie.

 

§ 4

 

1.      Oceny pracownika dokonuje się na piśmie w arkuszu okresowej oceny pracownika. Wzór arkusza stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego regulaminu.

2.      Sporządzenie oceny na piśmie polega w szczególności na:

1)      określeniu stopnia spełniania przez Ocenianego zadanych kryteriów, przy uwzględnieniu następujących stopni:

 

Poziom

Kryteria przyznania

Bardzo dobry

Oceniany wykonywał wszystkie obowiązki wynikające z opisu stano­wiska pracy w sposób niejednokrotnie przewyższający oczekiwania. W miarę potrzeb podjął się wykonywania zadań dodatkowych i wykonał je zgodnie z ustalonymi standardami. W trakcie wykonywania obo­wiązków stale spełniał obowiązkowe kryteria.

Dobry

Oceniany wykonywał prawie wszystkie obowiązki wynikające z opisu stano­wiska pracy w sposób odpowiadający oczekiwaniom. W trakcie wy­konywania obowiązków stale spełniał większość obowiązkowych kryteriów oceny wymienionych w części B arkusza ocen.

 Zadowalający

Oceniany zazwyczaj wykonywał większość obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy w sposób odpowiadający oczekiwaniom. W trakcie wykonywania obowiązków stale spełniał niektóre kryteria obowiązkowe oceny wymienione w części B arkusza ocen.

Niezadowalający

Oceniany większość obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy wykonywał w sposób nieodpowiadający oczekiwaniom. W trak­cie wykonywania obowiązków często nie spełniał, bądź spełniał rzadko kryteria oceny wymienione w części B arkusza ocen.

 

 

 

2)      przyznaniu Ocenianemu oceny,

3)      uzasadnieniu oceny, w którym Oceniający opisuje sposób wykonywania przez Ocenianego obowiązków, zwracając szczególną uwagę na spełnianie przez niego kryteriów, z punktu widzenia których jest oceniany.

 

 

§ 5

 

1.      Przed dokonaniem czynności, o której mowa § 4 ust. 1 Oceniający przeprowadza
z Ocenianym rozmowę oceniającą. Termin rozmowy oceniającej wyznacza Oceniający, informując o nim Ocenianego co najmniej na dwa dni przed terminem rozmowy.

2.      Podczas rozmowy Oceniający:

1)      omawia z Ocenianym wykonywanie przez niego obowiązków w okresie,
w którym podlegał ocenie, trudności napotykane przez niego podczas realizacji zadań oraz spełnianie przez ocenianego ustalonych kryteriów oceny,

2)      określa w porozumieniu z Ocenianym zakres wiedzy i umiejętności wymagających rozwinięcia,

3)      omawia z Ocenianym plan działań doskonalących umiejętności Ocenianego
w celu lepszego wykonywania przez niego obowiązków.

 

§ 6

 

1.      Ocenianemu przysługuje od przyznanej mu oceny odwołanie do Wójta Gminy,
w terminie 7 dni od daty otrzymania oceny.

2.      Odwołanie powinno być sporządzone na piśmie i powinno zawierać uzasadnienie.

 

 

§ 7

 

Arkusze oceny włączane są do akt osobowych pracownika.

 

§ 8

 

Zabrania się udzielania informacji o ocenie pracownika osobom nieupoważnionym.

 

Wójt

/-/ Jan Cymerman

 

 

 

               

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK Nr 1 

 

WYKAZ KRYTERIÓW OCENY

 

 

KRYTERIA OBOWIĄZKOWE

 

 

Kryterium

 

 Opis kryterium

 

1. Sumienność

 

Wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie.

 

2. Sprawność

 

Dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań, umożliwiające uzyskiwanie wysokich efektów pracy. Wykonywanie obowiązków bez zbędnej zwłoki.

 

3. Bezstronność

 

Obiektywne rozpoznawanie sytuacji przy wykorzystaniu dostępnych źródeł, gwarantujące wiarygodność przedstawionych danych, faktów i informacji. Umiejętność sprawiedliwego traktowania wszystkich stron, niefaworyzowania żadnej z nich.

 

4. Umiejętność stosowania

   odpowiednich przepisów

 

Znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy. Umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów. Umiejętność zastosowania właściwych przepisów w zależności od rodzaju sprawy. Rozpoznawanie spraw, które wymagają współdziałania ze specjalistami z innych dziedzin.

 

5. Planowanie i

   organizowanie pracy

 

Planowanie działań i organizowanie pracy w celu wykonania zadań. Precyzyjne określanie celów, odpowiedzialności oraz ram czasowych działania. Ustalanie priorytetów działania, efektywne wykorzystywanie czasu, tworzenie szczegółowych i możliwych do realizacji planów krótko- i długoterminowych

 

6. Postawa etyczna

 

 Wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy, niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność. Dbałość o nieposzlakowaną opinię. Postępowanie zgodnie z etyką zawodową.

 

 

 

 

 

 

 

KRYTERIA DO WYBORU

 

 

 

Kryterium

 

 Opis kryterium

 

1. Wiedza specjalistyczna

 

Wiedza z konkretnej dziedziny, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań.

 

2. Umiejętność obsługi

   urządzeń technicznych

 

Odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędny do korzystania ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.

 

3. Znajomość języka obcego

   (czynna i bierna)

 

Znajomość języka obcego na poziomie odpowiednim do realizowanych zadań, pozwalająca na:

- czytanie i rozumienie dokumentów,

- pisanie dokumentów,

- rozumienie innych,

- mówienie w języku obcym

 

4. Nastawienie na własny

   rozwój, podnoszenie

   kwalifikacji

 

 Zdolność i skłonność do uczenia się, uzupełniania wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji tak, aby zawsze posiadać aktualną wiedzę.

 

5. Komunikacja werbalna

 

Formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie przez:

- wypowiadanie się w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny,

- dobieranie stylu, języka i treści wypowiedzi odpowiednio do   

  słuchaczy,

- udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi nawet na

  trudne pytania,  krytykę lub zaskakujące argumenty,

- wyrażanie poglądów w sposób przekonywający,

- posługiwanie się pojęciami właściwymi dla rodzaju

  załatwianych spraw/wykonywanej pracy.

 

6. Komunikacja pisemna

 

Formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący zrozumienie przez:

- stosowanie przyjętych form prowadzenia korespondencji,

- przedstawianie zagadnień w sposób jasny i zwięzły,

- dobieranie odpowiedniego stylu, języka i treści pism,

- budowanie zdań poprawnych gramatycznie i logicznie.

 

7. Komunikatywność

 

 Umiejętność budowania kontaktu z inną osobą przez:

- okazywanie poszanowania drugiej stronie,

- próbę aktywnego zrozumienia jej sytuacji,

- okazanie zainteresowania jej opiniami,

- umiejętność zainteresowania innych własnymi opiniami

8. Pozytywne podejście do

   obywatela

 

 Zaspokajanie potrzeb obywatela przez:

- zrozumienie funkcji usługowej swojego stanowiska pracy,

- okazywanie szacunku,

- tworzenie przyjaznej atmosfery,

- umożliwienie obywatelowi przedstawienia własnych racji,

- służenie pomocą

 

9. Umiejętność pracy

   w zespole

 

 Realizacja zadań w zespole przez:

- pomoc i doradzanie kolegom w razie potrzeby,

- zrozumienie celu i korzyści wynikających ze wspólnego

  realizowania zadań,

- współpracę, a nie rywalizację z pozostałymi członkami zespołu,

- zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających pracę

  zespołu,

- aktywne słuchanie innych, wzbudzanie zaufania.

 

10. Umiejętność

    negocjowania

 

Wypracowywanie stanowiska akceptowanego przez zainteresowanych dzięki:

- dążeniu do zrozumienia stanowiska (opinii) innych osób,

- przygotowaniu i prezentowaniu różnorodnych argumentów w

  celu wsparcia swojego stanowiska,

- przekonywaniu innych do weryfikacji własnych sądów lub zmiany

  stanowiska,

- rozpoznawaniu najlepszych propozycji,

- stymulowaniu otwartych dyskusji na temat źródeł konfliktów,

- ułatwianiu rozwiązywania problemu, kwestii spornej,

- tworzeniu i proponowaniu nowych rozwiązań.

 

11. Zarządzanie informacją

    /dzielenie się

    informacjami

 

Pozyskiwanie i przekazywanie informacji, które mogą wpływać na planowanie lub proces podejmowania decyzji przez:

- przekazywanie posiadanych informacji osobom, dla których

  informacje te będą stanowiły istotną pomoc w realizowanych

  przez nie zadaniach,

- uzgadnianie planowanych zmian z osobami, dla których mają one

  istotne znaczenie

 

12. Zarządzanie zasobami

 

Odpowiednie do potrzeb rozmieszczenie i wykorzystanie zasobów finansowych lub innych przez:

- określanie i pozyskiwanie zasobów,

- alokację i wykorzystanie zasobów w sposób efektywny pod

  względem czasu i kosztów,

- kontrolowanie wszystkich zasobów wymaganych do efektywnego

  działania

 

13. Zarządzanie personelem

 

Motywowanie pracowników do osiągania wyższej skuteczności
i jakości pracy przez:

- zrozumiałe tłumaczenie zadań, określanie odpowiedzialności za

  ich realizację, ustalanie realnych terminów ich wykonania oraz

  określenie oczekiwanego efektu działania,

- komunikowanie pracownikom oczekiwań dotyczących jakości ich

  pracy,

- rozpoznawanie mocnych i słabych stron pracowników,

  wspieranie ich rozwoju w celu poprawy jakości pracy,

- określanie potrzeb szkoleniowo-rozwojowych,

- traktowanie pracowników w uczciwy i bezstronny sposób,

  zachęcanie ich do wyrażania własnych opinii oraz włączanie ich
  w proces podejmowania decyzji,

- ocenę osiągnięć pracowników,

- wykorzystywanie możliwości wynikających z systemu

  wynagrodzeń oraz motywującej roli awansu w celu zachęcenia

  pracowników do uzyskiwania jak najlepszych wyników,

- dopasowanie indywidualnych oczekiwań pracowników

  dotyczących własnego rozwoju do potrzeb urzędu,

- inspirowanie i motywowanie pracowników do realizowania

  celów i zadań urzędu,

- stymulowanie pracowników do rozwoju i podnoszenia

  kwalifikacji

 

14. Zarządzanie jakością

    realizowanych zadań

 

Nadzorowanie prowadzonych działań w celu uzyskiwania pożądanych efektów przez:

- tworzenie i wprowadzanie efektywnych systemów kontroli

  działania,

- sprawdzanie jakości i postępu w realizacji działań,

- modyfikowanie planów w razie konieczności,

- ocenianie wyników pracy poszczególnych pracowników,

- wydawanie poleceń mających na celu poprawę wykonywanych

  obowiązków.

 

15. Zarządzanie

    wprowadzaniem zmian

 

 Wprowadzanie zmian w urzędzie przez:

- podejmowanie inicjatywy wprowadzania zmian,

- uzasadnianie konieczności wprowadzania zmian,

- określanie etapów i ram czasowych wprowadzanych zmian,

- wspieranie innych w okresie wprowadzania zmian,

- podejmowanie kroków zmniejszających niechęć do  

  wprowadzanych zmian,

- skupianie się na sprawach kluczowych związanych z

  wprowadzanymi zmianami,

- przewidywanie reakcji pracowników na wprowadzane zmiany,

- wprowadzanie zmian w sposób pozwalający osiągnąć pozytywne

  rezultaty klientom urzędu.

 

16. Zorientowanie na

    rezultaty pracy

 

Osiąganie zakładanych celów, doprowadzanie działań do końca przez:

- ustalanie priorytetów działania,

- identyfikowanie zadań krytycznych, szczególnie trudnych,

  mogących mieć przełomowe znaczenie,

- określanie sposobów mierzenia postępu realizacji zadań,

- przyjmowanie odpowiedzialności w trakcie realizacji zadań
  i wywiązywanie się z zobowiązań,

- zrozumienie konieczności rozwiązywania problemów oraz

  kończenia podjętych działań.

 

17. Podejmowanie decyzji

 

Umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny
i obiektywny przez:

- rozpoznawanie istoty problemu oraz określenie jego przyczyn,

- podejmowanie decyzji na podstawie sprawdzonych  informacji,

- rozważanie skutków podejmowanych decyzji,

- podejmowanie decyzji w złożonych lub obarczonych pewnym

  ryzykiem sprawach,

- podejmowanie decyzji obarczonych elementem ryzyka po

  uprzednim zbilansowaniu potencjalnych zysków i strat.

 

18. Radzenie sobie
   w sytuacjach kryzysowych

 

Pokonywanie sytuacji kryzysowych oraz rozwiązywanie skomplikowanych problemów przez:

- wczesne rozpoznawanie potencjalnych sytuacji kryzysowych,

- szybkie działanie mające na celu rozwiązanie kryzysu,

- dostosowywanie działania do zmieniających się warunków,

- wcześniejsze rozważanie potencjalnych problemów
   i zapobieganie ich skutkom,

- informowanie wszystkich, którzy będą musieli zareagować na

  kryzys,

- wyciąganie wniosków z sytuacji kryzysowych tak, żeby można

  było w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji,

- skuteczne działanie (także) w okresach przejściowych  lub

  wprowadzania zmian.

 

19. Samodzielność

 

Zdolność do samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań w celu wykonania zleconego zadania.

 

20. Inicjatywa

 

 - umiejętność i wola poszukiwania obszarów wymagających zmian

   i informowanie o nich,

- inicjowanie działania i branie odpowiedzialności za nie,

- mówienie otwarcie o problemach, badanie źródeł ich powstania

 

21. Kreatywność

 

Wykorzystywanie umiejętności i wyobraźni do tworzenia nowych rozwiązań ulepszających proces pracy przez:

- rozpoznawanie oraz identyfikowanie powiązań między

  sytuacjami,

- wykorzystywanie różnych istniejących rozwiązań w celu   

  tworzenia nowych,

- otwartość na zmiany, poszukiwanie i tworzenie nowych koncepcji

  i metod,

- inicjowanie lub wynajdywanie nowych możliwości lub sposobów

  działania,

- badanie różnych źródeł informacji, wykorzystywanie dostępnego

  wyposażenia technicznego,

- zachęcanie innych do proponowania, wdrażania i doskonalenia

  nowych rozwiązań.

 

22. Myślenie strategiczne

 

Tworzenie planów lub koncepcji realizowania celów w oparciu o posiadane informacje przez:

- ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji,

- zauważanie trendów i powiązań między różnymi  informacjami,

- identyfikowanie fundamentalnych dla urzędu potrzeb
  i generalnych kierunków działania,

- przewidywanie konsekwencji w dłuższym okresie,

- przewidywanie długoterminowych skutków podjętych działań
  i decyzji,

- planowanie rozwiązywania problemów i pokonywania przeszkód,

- ocenianie ryzyka i korzyści różnych kierunków działania,

- tworzenie strategii lub kierunków działania,

- analizowanie okoliczności i zagrożeń.

 

23. Umiejętności

    analityczne

 

Umiejętne stawianie hipotez, wyciąganie wniosków przez analizowanie i interpretowanie danych, tj.:

- rozróżnianie informacji istotnych od nieistotnych,

- dokonywanie systematycznych porównań różnych aspektów

  analizowanych i interpretowanych danych,

- interpretowanie danych pochodzących z dokumentów,

  opracowań i raportów,

- stosowanie procedur prowadzenia badań i zbierania danych

  odpowiadających stawianym problemom,

- prezentowanie w optymalny sposób danych i wniosków
  z przeprowadzonej analizy,

- stosowanie odpowiednich narzędzi i technologii (włącznie
  z aplikacjami komputerowymi) w celu rozwiązania

  problemu/zadania.

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK Nr 2 

 

ARKUSZ OKRESOWEJ OCENY PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO

 

I . Nazwa i adres jednostki zatrudniającej

 

 

Nazwa:  …………………………………………………………………………

Adres: …………………………………………………………………………...

 

II. Dane dotyczące ocenianego pracownika

 

Imię i nazwisko  ..................................................................................

Komórka organizacyjna. ......................................................................

Stanowisko ...........................................................................................

Data zatrudnienia na stanowisku urzędniczym  ……………………….….......

Data rozpoczęcia pracy na obecnym stanowisku  ................................

 

III. Dane dotyczące poprzedniej oceny

 

Ocena/poziom  ......................................................

Data sporządzenia  ...............................................

 

.....................................   .............................                                          ....................................................

        (miejscowość)                    (dzień, miesiąc, rok)                                                       (pieczątka i podpis osoby wypełniającej)

 

 

 

 

 

 

 

IV. Informacja dotycząca rozmowy oceniającej

 

Rozmowa oceniająca przeprowadzona została z pracownikiem w dniu ……………………………

Rozmowę przeprowadził: …………………………………………………………………………………………………

 

V. Określenie stopnia spełniania przez pracownika zadanych kryteriów

 

 

Lp.

Kryteria oceny

Poziom

 

Niezadowalający

Zadowalający

Dobry

 

Bardzo dobry

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Przyznanie oceny okresowej

 

 

Dane dotyczące Oceniającego:

Imię i Nazwisko: …………………………………………………….…………………..

Stanowisko: ……………………………………………………………………………...

 

Przyznaję Ocenianemu następującą okresową ocenę:

 

 

Wpisać pozytywną – jeżeli został zaznaczony poziom bardzo dobry, dobry lub zadowalający, negatywną – jeżeli został zaznaczony poziom niezadowalający.

Uzasadnienie oceny:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……

 

…………………………                      ……………………..                                                             ……………..……………………

     (miejscowość)                                             (data)                                                                                             (podpis oceniającego)

 

 

 

 

VII. Potwierdzenie przez pracownika otrzymania oceny na piśmie

 

 

Potwierdzam, iż w dniu ………………………………….. otrzymałem/łam arkusz oceny z oceną okresową oraz zostałem pouczony o prawie odwołania się od przyznanej oceny do Wójta w terminie siedmiu dni od dnia jej otrzymania.

 

………………………………………………….                                                                                                                          ……..………………..…………

    (miejscowość, data)                                                                                                                                               (podpis ocenianego)

 

Pliki do pobrania

Metadane

Data publikacji : 03.11.2009
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Poświętne
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marzanna Zagórska
Osoba udostępniająca informację:
Marzanna Zagórska

Opcje strony

do góry