Urząd Gminy Poświętne

NADANIE NUMERU PESEL

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wniosek o nadanie nr PESEL
  2. Dokument potwierdzający tożsamość, ewentualnie inne dane – paszport i opcjonalnie akt

urodzenia, małżeństwa.

OPŁATY

Brak

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTU

Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, parter, pok. 2, czynny w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00, od wtorku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

OSOBY DO KONTAKTU

Zastępca Kierownika USC tel. 25 752-03-90 wew. 2 e-mail: ludnosc@ugposwietne.pl

SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA

Niezwłocznie, po złożeniu wniosku otrzymasz potwierdzenie nadania nr PESEL. 

Jeśli we wniosku będą jakieś braki – dostaniesz wiadomość, żeby je uzupełnić. Urząd może nie rozpatrzyć twojego wniosku – jeśli wniosek nie będzie spełniał wymogów urzędowych.

TRYB ODWOŁAWCZY

Brak

PODSTAWA PRAWNA

- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z 4 stycznia 2012 r. w sprawie nadania lub zmiany numeru PESEL.

INNE INFORMACJE (UZUPEŁNIAJĄCE)

Ważne! We wniosku należy podać podstawę prawną z której wynika obowiązek posiadania numeru PESEL. Jeśli jakiś urząd (na przykład ZUS czy urząd skarbowy) wymaga podania numeru PESEL – powinien wskazać ci również podstawę prawną.

Metadane

Data publikacji : 15.02.2023
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Poświętne
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Jerzy Kieś

Opcje strony

do góry